Zákaznické centrum

Otázky a odpovědi

  • Ztratil jsem účtenku/fakturu, mohu požádat o vystavení duplikátu?

    Pokud se nejedná o nákup starší jednoho roku, tak ano. Na email [email protected] nám zašlete výpis z internetového bankovnictví, abychom mohli platbu dohledat. Není-li to možné, potřebujeme znát datum nákupu, místo nákupu (pobočku), přesnou výši platby, poslední 4 čísla použité platební karty a její typ (jestliže jste k placení použili telefon nebo chytré hodinky, napište nám to také, protože pak se může číslo karty lišit). Vystavení duplikátu je zpoplatněné 50 Kč, o možnosti jeho vyzvednutí na informacích vás budeme předem informovat.

  • Chci reklamovat nakoupené zboží. Jak mám postupovat?

    Buď můžete zboží zavézt na nejbližší prodejnu na reklamační oddělení, nebo (pokud se jedná o větší a špatně přepravovatelné zboží) můžete vadu nafotit, popsat a společně s fotkou účtenky zaslat na email [email protected]. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, které se počítají od prvního dne po sepsání reklamačního protokolu.
    Výsledek reklamace vám zašleme textovou zprávou na vaše telefonní číslo, případně rovnou zavoláme. Pokud si budete přát obdržet výsledek pomocí emailu, domluvte se na tom při sepisování reklamace. Veškeré podrobnosti týkající se reklamací naleznete  sekci Reklamace
  • Koupil jsem zboží, ale nevyhovuje mi. Za jakých podmínek ho mohu vrátit?

    Zboží můžete vrátit do 28 dní od nákupu. Musí být nepoužívané, v originálním obalu a je nutné mít originál účtenky. Pokud jste zboží již rozbalili, pak vše záleží na posouzení pracovníků v odborném centru. Přivezte zboží zpět, my ho prohlédneme a rovnou vám sdělíme rozhodnutí. Pokud chcete zboží vrátit v jiném odborném centru, než jste ho koupili, ověřte si nejdříve na naší zákaznické lince (+420 538 725 600), že je to možné.
    Jestliže chcete vrátit zboží, které jsme vám upravovali na míru (například nařezané desky, kabely atd.), tak takový materiál vrátit nelze. Také nemůžeme vzít zpět zboží, které jsme objednali speciálně pro vás a standardně ho neprodáváme.
  • Nabízíte množstevní slevy, případně výhodnější ceny konkrétního sortimentu?

    Ano. Základní možností je naše věrnostní kartička, se kterou můžete získat slevu až 10 % na vybrané zboží. Veškeré informace k našemu věrnostnímu programu naleznete zde: Věrnostní program
    Kromě toho ale nabízíme i širokou škálu paletových slev, kdy při odběru většího množství zboží dostanete výhodnější cenu. A pokud máte v plánu nákup v celkové hodnotě nad 50 000 Kč, můžete nám předem napsat na email [email protected], kde váš požadavek zpracujeme a zjistíme možnosti individuálního nacenění.
  • Jaké nářadí si od vás mohu půjčit a kolik stojí půjčení na den?

    Ke službě Půjčovna nářadí jsme pro vás nachystali zcela novou stránku: Půjčovna nářadí (otevře se v novém okně)
    Naleznete zde ceník, dostupnost nářadí na jednotlivých odborných centrech a v sekci „Otázky a odpovědi“ také nejdůležitější informace týkající se této služby. Pokud máte dotaz, na který tam neodpovídáme, rádi vám pomůžeme na zákaznické lince (+420 538 725 600), případně nám pošlete email s dotazem na adresu [email protected].

  • Mohu si objednat zboží s dopravu domů? Kolik za dopravu zaplatím?

    Pokud si chcete objednat zboží s dovozem domů, lze to zatím pouze osobně na prodejně. Cena dopravy je účtována po kilometru a platí se cesta tam i zpět. Taxa za kilometr se odvíjí od auta, které je k převozu zboží potřeba (závisí na celkové hmotnosti a rozměrech objednaného zboží). Cenu dopravy vám vždy sdělíme předem, dopravce kontaktujeme až po odsouhlasení předložené kalkulace. Konkrétní ceny vztahující se k jednotlivým odborným centrům BAUHAUS naleznete zde: Rozvoz zboží

  • Je u vás možný nákup na fakturu s odloženou splatností?

    Ano, a to na základě dohody o spolupráci, na jejímž základě u nás můžete každý měsíc nakupovat zboží do výše předem složené kauce. Pro bližší podrobnosti neváhejte napsat email na adresu [email protected], my se vám obratem ozveme s konkrétními informacemi.

  • Mám pro vás obchodní nabídku, komu ji mohu předat?

    Obchodní nabídky posílejte na email [email protected], pracovníci zákaznického centra ji předají na kompetentní osoby. Na jejich zvážení poté bude, zda vás kontaktují zpět, nebo zda se rozhodnou na nabídku nereagovat.

  • Jsem řidič a vezu vám zboží. Kdy ho mohu složit?

    Pracovní doba příjmu je PO–ČT: 8:00 až 16:00 (polední přestávka 12:00 až 13:00), v pátek pak 8:00 až 16:00 (bez přestávky). O víkendu a ve státní svátek příjem zboží nefunguje. Pořadí vykládky se řídí podle příjezdu. Kamiony, které přijely před vámi, mají přednost. Pokud se pracovník příjmu rozhodne pořadí změnit, je to plně v jeho kompetenci. Stejnými pravidly se řídí také vratky a reklamace.

  • Sponzorská činnost společnosti BAUHAUS.

    BAUHAUS k.s. se angažuje v mnoha sponzorských akcích. Dlouhodobě směřujeme naše úsilí zejména na pomoc dětem, které to potřebují nejvíce. Jsme partnerem několika dětských domovů a nadačních fondů, nárazově pomáháme konkrétním nemocnicím. Naše pomoc má podobu hmotných darů, případně se finančně podílíme na projektech, které si vytkly za cíl usnadnit život hendikepovaným a znevýhodněným. V tuto chvíli máme kapacity určené na sponzorskou činnost naplněny a další rozšíření neplánujeme.

OC Čestlice - Přířez dřeva

21.7.2020

ABS ohraňovačka je aktuálně mimo provoz. Předpokládaná doba výpadku je do 27.7.2020.

Na co hledáte odpověď?

Ochrana osobních údajů

Dokumenty ke stažení

Věrnostní program

Záruky a garance

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"Rectangle.jpg"}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás: