Nejjednodušší pro vás bude, pokud zboží zavezete na reklamační oddělení do nejbližšího odborného centra BAUHAUS. Tam s vámi kolegové sepíší reklamační protokol, na jehož základě zašleme výrobek do autorizovaného servisu. Servis zboží prohlédne, posoudí oprávněnost reklamace a pošle nám jej zpět s vyjádřením. Výsledek reklamace vám zašleme textovou zprávou na vaše telefonní číslo, případně rovnou zavoláme. Pokud si budete přát obdržet výsledek pomocí e-mailu, domluvte se na tom při sepisování reklamace. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, které se počítají od prvního dne po sepsání reklamačního protokolu. Podrobný reklamační řád naleznete zde: Reklamační řád
Pokud se jedná o větší zboží, můžete vadu nafotit, popsat a společně s fotkou účtenky zaslat na email podpora@bauhaus.cz. Pracovníci zákaznického centra předají váš požadavek na reklamační oddělení, které vás bude kontaktovat. Společně se pak domluvíte na dalším postupu.
Zboží zakoupené v odborných centrech BAUHAUS můžete vrátit do 4 kalendářních týdnů (28 dní). Zboží musí být v originálním obalu, nepoužívané a musíte mít originál účtenky. Pokud od nákupu uplynulo více než 28 dní, případně nemáte originál účtenky, vrácení zboží bohužel není možné.
V takovém případě vše záleží na posouzení pracovníků na prodejně. Přivezte zboží zpět, my ho prohlédneme a rovnou vám sdělíme naše rozhodnutí.
Pokud chcete zboží vrátit v jiném odborném centru, ověřte si nejdříve na naší zákaznické lince (+420 538 725 600), že je to možné. Prodejní sortiment se nepřekrývá napříč jednotlivými odbornými centry ze sta procent, proto se může stát, že vrácení konkrétního zboží kdekoliv možné být nemusí.
Bohužel ne. Zboží upravované na míru, jako například nařezané desky, kabely atd., vrátit nelze. Také nemůžete vrátit zboží, které jsme objednávali speciálně pro vás a standardně ho neprodáváme.