Co je uživatelská recenze?

Uživatelská recenze na našich stránkách je recenze produktu od zákazníka, který si produkt zakoupil on-line na našem e-shopu.

Nenajdete zde recenze od zákazníků z našich odborných center, ale ani žádná sponzorovaná nebo falešná hodnocení.

Možnost zanechat hodnocení je vždy jenom ke konkrétní objednávce produktu. Recenzi může vytvořit přihlášený zákazník přes svůj účet, nebo i nepřihlášený zákazník přes odkaz v e-mailu. Ten posíláme až několik dní po obdržení zásilky, abychom poskytli dostatek času na vyzkoušení produktu. Registrovaný zákazník má tu výhodu, že svoji recenzi vidí i zpětně ve svém účtu.

Jak vytvářet recenze?

  1. Udělejte nákup na našem e-shopu.
  2. Několik dní po nákupu vám přijde e-mail s odkazem. Po kliknutí na odkaz vás přesměruje na formulář pro vyplnění. 
  3. Máte možnost hodnotit všechny produkty z vašeho nákupu. A to jak anonymně, tak pod svým jménem/přezdívkou.
  4. Hodnotíte formou hvězdiček. Vyplnit můžete také klady a zápory, případně vypsat krátkou slovní recenzi. Čím více informací vložíte, tím bude vaše recenze užitečnější pro další nakupující.
  5. K úpravě vašeho hodnocení se můžete kdykoliv vrátit. Buď přes stejný odkaz, nebo po přihlášení do vašeho účtu na záložce Recenze. Vaši recenzi můžete také odstranit pouze vy.

Pravidla pro publikování

  • Pište vlastními slovy a podle své vlastní zkušenosti t.z. nekopírujte texty z jiných stránek.
  • Vyvarujte se vulgarit, rasizmu, vyzývání k násilí a případně jiným věcem navádějicím k nelegální činnosti.
  • Neodkazujte na jiné stránky.
  • Hodnoťte samotný produkt.
  • Nevytvářejte nepravdivou nebo zavádějící recenzi.
  • V textovém hodnocení neuvádějte žádné osobní údaje.

Proces schvalování recenzií

  • Hvězdičkové hodnocení se zveřejní automaticky, jakmile ho vyplníte. Tuto část neschvalujeme.
  • Klady / zápory a případné slovní hodnocení podléhá kontrole. Posuzujeme pouze dodržení pravidel pro publikování, která jsou uvedena výše. V žádném případě nezáleží na tom, zda je recenze pozitivní či negativní. Pokud je vše v pořádku, hodnocení schválíme a vaše recenze se objeví online. Tato druhá část může trvat několik dní.
  • Recenze ani zpětně neupravujeme či nepromazáváme.

FAQ

  • Proč mi nejde napsat recenze, když jsem produkt zakoupil v odborném centru?

    Recenzi lze vytvářet jenom pro produkty nakoupené on-line v našem e-shopu. Abychom zaručili, že je recenze od reálného zákazníka, využíváme k tomuto účelu on-line objednávku. U fyzického nákupu tento proces není možné nastavit.
  • Čeho se vyvarovat při tvorbě recenze?

    Jde o několik pravidel, které jsou uvedeny výše. Ve zkratce nebýt vulgární, zavádět nebo kopírovat jiné recenze.
  • Nemůžu svou recenzi dohledat. Kde ji můžu najít?

    Vytvořenou recenzi najdete vždy pod produktem na našem e-shopu.
  • Lze hodnotit produkt bez registrace?

    Ano, a to prostřednictvím odkazu v e-mailu, který vám zašleme několik dní po doručení objednávky.
  • Mám v recenzi zohlednit i balení, dopravce nebo další služby?

    Ne, uživatelská recenze je cílená výhradně na produkt. Vaše zkušenosti k dopravě, balení a službám ale rádi vyslyšíme. Můžete nám je zanechat buď přes kontaktní formulář nebo zatelefonovat přímo na naši zákaznickou podporu +420 538 725 600.
  • Mohu svou recenzi odstranit?

    Ano, recenzi můžete odstranit výhradně jenom vy přes svůj účet nebo stejný odkaz, jako jste použili pro napsání recenze.
  • Mohu svou recenzi upravit?

    Ano, recenzi můžete změnit výhradně jenom vy přes svůj účet nebo stejný odkaz, jako jste použili pro napsání recenze.