Nejčastější otázky k e-shopu

  • Musí mít má objednávka nějakou minimální hodnotu?

    Ne, pro hodnotu objednávky žádný limit není.
  • Kolik mě bude stát doprava?

    Při objednávce od 1 500 Kč, v případě, že se jedná o běžný balík, který váhou nepřesahuje 31,5 kg, je doprava objednaného zboží k vám domů zcela zdarma.
    Více o tom, jak počítáme přepravní náklady, najdete zde: Doprava
  • Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

    To v tuto chvíli bohužel není možné, objednávky doručujeme pouze na české adresy. Na druhou stranu společnost BAUHAUS působí v 19 zemích Evropy, není tedy vyloučené, že máme e-shop i v zemi, ve které potřebujete.

  • Objednávám si zboží z vašeho e-shopu, ale chci si ho vyzvednout přímo na prodejně. Je to možné?

    Samozřejmě. K tomu vám nejlépe poslouží služba Rezervovat a vyzvednout. Všechny informace k této službě naleznete zde: Rezervovat a vyzvednout

  • Funguje váš věrnostní program i pro nákupy v e-shopu?

    Vaši věrnostní kartu můžete uplatnit pro službu Rezervovat a Vyzvednout, protože za zboží platíte až při vyzvednutí na prodejně. Pro online objednávky věrnostní karty s okamžitou slevou nelze použít.

  • Platí množstevní slevy, které nabízíte při nákupu v odborných centrech, i na nákup v e-shopu?

    Ano, ceny na našich prodejnách a online jsou vždy stejné. Výjimkou jsou zvýhodněné sety, které nabízíme v sortimentních katalozích, ale i na tomto pracujeme a už brzy bude možné i v e-shopu nakupovat za tyto katalogové ceny.

  • Vlastním dárkové karty BAUHAUS. Je možné s nimi zaplatit nákup v e-shopu?

    Bohužel, zatím ne. Budeme usilovně pracovat na tom, aby to bylo co nejdříve možné.

  • Akceptujete nákupní poukázky?

    Bohužel, platba nákupními poukázkami není při nákupu v online možná.

  • Kde seženu náhradní díly pro zakoupené zboží?

    Obraťte se na naše zákaznické centrum, kde s vámi váš dotaz probereme a poradíme s dalším postupem. Kontakty a otevírací dobu naleznete zde: Zákaznické centrum

  • V odborném centru BAUHAUS se mi líbil výrobek, který nemohu najít ve vašem e-shopu. Jakým způsobem ho mohu koupit?

    Nabídku v e-shopu neustále rozšiřujeme. Cílem je, abychom v budoucnu měli na internetu stejnou nabídku, jakou máme fyzicky v odborných centrech.

  • Jak nakládáte s mými osobními údaji, které sděluji během dokončování nákupu v e-shopu?

    Soukromí našich zákazníku je pro nás důležité. Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů dbá na dodržování právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů, zejména evropského obecného nařízení o ochraně osobních údajů platného od 25. května 2018. Veškeré podrobnosti týkající se ochrany osobních údajů si můžete přečíst zde: Ochrana osobních údajů

  • Upozornění pro zákazníky Sberbank.

    Pokud se chystáte vrátit zboží z e-shopu a uskutečnili jste nákup pomocí účtu u Sberbank, informujte nás o této skutečnosti během komunikace se zákaznickou podporou. V opačném případě by hrozilo, že se ke svým penězům nedostanete, jelikož bychom je vrátili zpět na účet Sberbank, která v tuto chvíli zastavila veškeré finanční operace na českém trhu.

Na co hledáte odpověď?

Reklamace a vrácení zboží

Rezervovat a vyzvednout

Všeobecné obchodní podmínky

Zákaznický účet

Máte nějaké další dotazy?

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"wysiwyg\/zakaznicke-centrum\/kontaktni_formular.jpg"}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás