Nejčastější otázky k e-shopu

  • Musí mít má objednávka nějakou minimální hodnotu?

    Ne, pro hodnotu objednávky žádný limit není.
  • Kolik mě bude stát doprava?

    Při objednávce od 1 500 Kč, v případě, že se jedná o běžný balík, který váhou nepřesahuje 31,5 kg, je doprava objednaného zboží k vám domů zcela zdarma.
    Více o tom, jak počítáme přepravní náklady, najdete zde: Doprava
  • Nepodařilo se mi zaplatit na vašem e-shopu, i když vím, že na účtu mám dostatek peněz. Proč k tomu došlo?

    Pokud se vám nepodařilo provést platbu kartou a jste si jisti, že na účtu máte dostatek finančních prostředků, může to být způsobeno překročením limitu nastaveného na vaší platební kartě. Každá karta má určité bezpečnostní limity omezující maximální částku, kterou lze utratit za dané období (například denně nebo měsíčně).

    Zkontrolujte si u své banky, zda limit na vaší kartě není nižší než celková cena nákupu:

    Česká spořitelna
    ČSOB
    Komerční banka
    MONETA Money Bank
    Fio banka (bod 9)
    Air bank

  • Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

    To v tuto chvíli bohužel není možné, objednávky doručujeme pouze na české adresy. Na druhou stranu společnost BAUHAUS působí v 19 zemích Evropy, není tedy vyloučené, že máme e-shop i v zemi, ve které potřebujete.

  • Objednávám si zboží z vašeho e-shopu, ale chci si ho vyzvednout přímo na prodejně. Je to možné?

    K tomu vám nejlépe poslouží služba Rezervovat a vyzvednout. Všechny informace k této službě naleznete zde: Rezervovat a vyzvednout

  • Funguje váš věrnostní program i pro nákupy v e-shopu?

    Vaši věrnostní kartu můžete uplatnit pro službu Rezervovat a Vyzvednout, protože za zboží platíte až při vyzvednutí na prodejně. Pro online objednávky věrnostní karty s okamžitou slevou nelze použít.

  • Platí množstevní slevy, které nabízíte při nákupu v odborných centrech, i na nákup v e-shopu?

    Ano, ceny na našich prodejnách a online jsou vždy stejné. Výjimkou jsou zvýhodněné sety, které nabízíme v sortimentních katalozích, ale i na tomto pracujeme a už brzy bude možné i v e-shopu nakupovat za tyto katalogové ceny.

  • Vlastním dárkové karty BAUHAUS. Je možné s nimi zaplatit nákup v e-shopu?

    Bohužel, zatím ne. Budeme usilovně pracovat na tom, aby to bylo co nejdříve možné.

  • Akceptujete nákupní poukázky?

    Bohužel, platba nákupními poukázkami není při nákupu v online možná.

  • Kde seženu náhradní díly pro zakoupené zboží?

    Obraťte se na naše zákaznické centrum, kde s vámi váš dotaz probereme a poradíme s dalším postupem. Kontakty a otevírací dobu naleznete zde: Zákaznické centrum

  • V odborném centru BAUHAUS se mi líbil výrobek, který nemohu najít ve vašem e-shopu. Jakým způsobem ho mohu koupit?

    Nabídku v e-shopu neustále rozšiřujeme. Cílem je, abychom v budoucnu měli na internetu stejnou nabídku, jakou máme fyzicky v odborných centrech.

  • Jak nakládáte s mými osobními údaji, které sděluji během dokončování nákupu v e-shopu?

    Soukromí našich zákazníku je pro nás důležité. Náš pověřenec pro ochranu osobních údajů dbá na dodržování právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů, zejména evropského obecného nařízení o ochraně osobních údajů platného od 25. května 2018. Veškeré podrobnosti týkající se ochrany osobních údajů si můžete přečíst zde: Ochrana osobních údajů

Na co hledáte odpověď?

Reklamace a vrácení zboží

Rezervovat a vyzvednout

Všeobecné obchodní podmínky

Zákaznický účet

Máte nějaké další dotazy?

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"wysiwyg\/zakaznicke-centrum\/kontaktni_formular.jpg"}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás