Doprava on-line objednávek

1. Doprava zdarma 

Při objednávce nad 1500 Kč, v případě, že se jedná o běžný balík, který váhou nepřesahuje 31,5 kg a jehož rozměry nepřesahují 120cm × 60cm × 60cm a zároveň součet obvodu a délky max. 360cm, je doprava objednaného zboží k vám domů zcela zdarma. V ostatních případech se cena odvíjí od rozměrů největšího produktu v objednávce a celkového součtu hmotnosti košíku.

2. Náklady na dopravu na vaši adresu 

Cena za dopravu není součtem nákladů na dopravu jednotlivých položek, ale vždy nejvýhodnější cena za dopravu celého košíku, kterou vám můžeme nabídnout. Cenu počítáme na základě rozměrů největšího produktu a součtu hmotnosti celého košíku. Cena za dopravu se aktualizuje vždy po přidání zboží do košíku. Předtím, než objednávku uvidíte, ukážeme vám, kolik vás doprava celého košíku bude stát.

Níže uvedené ceny za přepravu jsou pouze orientační. V ojedinělých případech se může stát, že bude cena za přepravu jednotlivých položek odlišná. O celkové ceně za dopravu budete vždy informováni během objednávky.

Maximální rozměr největší položky Max. celková hmotnost nákupního košíku Cena za dopravu na vaši adresu Přepravce
120×60×60 cm 31,5 kg 99 Kč  PPL
nejdelší rozměr 121–200 cm 49 kg 249 Kč PPL
bez omezení 99 kg 399 Kč DHL Freight
bez omezení 199 kg 599 Kč DHL Freight
bez omezení 299 kg 699 Kč DHL Freight
bez omezení 399 kg 799 Kč DHL Freight
bez omezení 499 kg 999 Kč DHL Freight
bez omezení 699 kg 1299 Kč DHL Freight
bez omezení 999 kg 1599 Kč DHL Freight

3. Vyzvednutí na prodejně 

Pokud si přejete zboží vyzvednout u nás na prodejně a dopravu si zařídit po vlastní ose, využijte službu Rezervovat a vyzvednout. Tato služba je zcela zdarma, za zboží zaplatíte až při převzetí na prodejně a hned si ho odvezete. Pokud budete potřebovat, rádi vám zapůjčíme vozík nebo zorganizujeme dopravu, pokud zjistíte, že je náklad nad vaše síly.
Pozn. Pro využití této služby je zapotřebí, aby bylo zboží na zvolené prodejně skladem.

 

4. Jak a kdy mi bude zboží doručeno? 

Zboží je doručováno zpravidla následující den od předání zboží kurýrovi. Kurýr vás bude prostřednictvím sms informovat o předpokládaném termínu doručení.

Zásilku PPL můžete sledovat zde: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Zásilku DHL můžete sledovat zde: https://www.dhl.com/cz-cs/home/tracking/sledovani-freight.html

V případě, že vaši zásilku doručuje PPL, můžete si na stejném odkaze zvolit, že si přejete objednávku doručit na PPL ParcelShop. Zboží si pak můžete vyzvednout v čase, který se vám nejvíc hodí.

5. Co když nebudu moci zásilku převzít: 

V případě doručování přepravcem PPL bude učiněn jeden pokus na doručení zboží. V případě nedoručení může být zásilka uložena do nejbližšího výdejního místa PPL Parcelshopu, pokud se s přepravcem nedomluvíte jinak.

V případě doručování přepravcem DHL, budou standardně učiněny 2 pokusy o doručení zboží. Poté bude zásilka vrácena odesílateli.

V případě, že si nevíte rady, nebo máte pocit, že se vaše zásilka ztratila, kontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle +420 538 725 600 nebo e-mailem na podpora@bauhaus.cz

Máte nějaké další dotazy? 

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":""}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás