Pokud se nejedná o nákup starší jednoho roku, tak ano. Na email [email protected] nám zašlete výpis z internetového bankovnictví, abychom mohli platbu dohledat. Není-li to možné, potřebujeme znát datum nákupu, místo nákupu (pobočku), přesnou výši platby, poslední 4 čísla použité platební karty a její typ (jestliže jste k placení použili telefon nebo chytré hodinky, napište nám to také, protože pak se může číslo karty lišit). Vystavení duplikátu je zpoplatněné 50 Kč, o možnosti jeho vyzvednutí na informacích vás budeme předem informovat.
Ke službě Půjčovna nářadí jsme pro vás nachystali zcela novou stránku: Půjčovna nářadí (otevře se v novém okně)
Naleznete zde ceník, dostupnost nářadí na jednotlivých odborných centrech a v sekci „Otázky a odpovědi“ také nejdůležitější informace týkající se této služby. Pokud máte dotaz, na který tam neodpovídáme, rádi vám pomůžeme na zákaznické lince (+420 538 725 600), případně nám pošlete email s dotazem na adresu [email protected].
Pokud si chcete objednat zboží s dovozem domů, lze to zatím pouze osobně na prodejně. Cena dopravy je účtována po kilometru a platí se cesta tam i zpět. Taxa za kilometr se odvíjí od auta, které je k převozu zboží potřeba (závisí na celkové hmotnosti a rozměrech objednaného zboží). Cenu dopravy vám vždy sdělíme předem, dopravce kontaktujeme až po odsouhlasení předložené kalkulace. Konkrétní ceny vztahující se k jednotlivým odborným centrům BAUHAUS naleznete zde: Rozvoz zboží
Ano, a to na základě dohody o spolupráci, na jejímž základě u nás můžete každý měsíc nakupovat zboží do výše předem složené kauce. Pro bližší podrobnosti neváhejte napsat email na adresu [email protected], my se vám obratem ozveme s konkrétními informacemi.
Obchodní nabídky posílejte na email [email protected], pracovníci zákaznického centra ji předají na kompetentní osoby. Na jejich zvážení poté bude, zda vás kontaktují zpět, nebo zda se rozhodnou na nabídku nereagovat.
Pracovní doba příjmu je PO–ČT: 8:00 až 16:00 (polední přestávka 12:00 až 13:00), v pátek pak 8:00 až 14:00 (bez přestávky). O víkendu a ve státní svátek příjem zboží nefunguje. Pořadí vykládky se řídí podle příjezdu. Kamiony, které přijely před vámi, mají přednost. Pokud se pracovník příjmu rozhodne pořadí změnit, je to plně v jeho kompetenci. Stejnými pravidly se řídí také vratky a reklamace.
BAUHAUS k.s. se angažuje v mnoha sponzorských akcích. Dlouhodobě směřujeme naše úsilí zejména na pomoc dětem, které to potřebují nejvíce. Jsme partnerem několika dětských domovů a nadačních fondů, nárazově pomáháme konkrétním nemocnicím. Naše pomoc má podobu hmotných darů, případně se finančně podílíme na projektech, které si vytkly za cíl usnadnit život hendikepovaným a znevýhodněným. V tuto chvíli máme kapacity určené na sponzorskou činnost naplněny a další rozšíření neplánujeme.
ABS ohraňovačka je aktuálně mimo provoz. Předpokládaná doba výpadku je do 27.7.2020.